رفتار مصرف کننده آنلاین: تئوری و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی

رفتار مصرف کننده آنلاین: تئوری و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی

75,000 تومان

ناموجود




متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
افزودن به لیست انتظار

نقد و بررسی

رفتار مصرف کننده آنلاین: تئوری و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی

معرفی کتاب

رفتار مصرف کننده آنلاین ، کتاب مهمی مملو از بینش های گیرا و اقناع کننده درباره ی کاربرد رسانه های اجتماعی ، دنیای مجازی، بازی های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف کننده است.
این تحقیقات آمیزه ای عالی از مباحث مربوط به مصرف کننده همچون عمل گرایی مصرف کننده ، عملکرد هویت و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همین طور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانه های اجتماعی را بررسی میکند.
اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفته دانست، این کتاب است.

مشخصات

  • زبان کتاب
    فارسی
  • شابک
    978-600-175-569-9
  • سال نشر
    1396
  • چاپ جاری
    1
  • تاریخ اولین چاپ
    1396
  • شمارگان
    1100
  • نوع جلد
    جلد سخت
  • قطع
    وزیری
  • تعداد صفحات
    510
  • ناشر
    سوره مهر
  • نویسنده
    آنجلین جی. کلوس
  • مترجم
    محسن شاهین پور | سمیه اولی
  • وزن
    860
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 17 مهر 1396
  • شناسه
    58352

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رفتار مصرف کننده آنلاین: تئوری و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شما هیچ محصولی را مشاهده نکرده اید.